Autumn day

Hade tänkt fotografera min outfit idag men jag slutade vid fyra och då hade det redan hunnit bli mörkt! Vill ju fotografera utomhus och få fina bilder :) Sitter i alla fall och pluggar nu för fullt, har två prov imorgon och ett av dem är gigantiskt! Känner mig smått stressad... I helgen lär jag slappna av och hitta på kul grejer, så då får jag fotografera!

Förresten, jag älskar hösten så som den är nu! Orangea, gula och röda träd, löv på marken, soligt på dagen, mörkt på kvällen med tända ljus, inte för kallt och inte för regnigt!


En bild på mig tagen till ett foto- och redigeringsprojekt i skolan. Valde dock inte denna bilden till projektet, men tyckte om den. Kan visa mitt färdiga projekt en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0