Spännande dag, not.

Har haft en ledig dag från skolan idag, har dock bara pluggat ändå i och med att jag har tre stora prov denna vecka + alla andra läxor! Längtar till studenten om ungefär ett halvår, så man slipper denna stress ett tag i alla fall :))))))

Hade tänk baka kanelbullar ikväll om jag blir klar med läxorna i tid. Och imorgon är det skola igen vilket innebär att jag kommer befinna mig utanför dörren och se ut som en människa istället för en zombie som jag gjort idag. Detta innebär också att jag ska ta bilder på min outfit och lite sånt smått.


Såhär har jag alltså sett ut idag. Det plingade på dörren och en budkille skulle lämna ett paket. När jag stängt dörren igen kom jag på hur jag såg ut....

Här är annars en fin bild på mig och min halsduk som ni kan få njuta av så länge.


Och en bild på mig och da tönt med samma frisyr :)))

Kommentarer
Postat av: Joban

ni är så fina så..........

Svar: vet..... :)))))))
Tanja

2012-11-14 @ 19:47:45
URL: http://storyofmyyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0